Xiaomi’nin Eylül ayında piyasaya sürdüğü Redmi Note 13 Pro serisi, Çin’de büyük bir başarıya imza attı. Redmi Mobil tarafından yapılan açıklamaya göre, Redmi Note 13 serisinin ulusal satışları 3.2 milyon adedi aştı. Ayrıca, Xiaomi’nin bu serisi için Çin’in önde gelen e-ticaret platformu JD.com üzerinde müşteri memnuniyeti oranı %98’in üzerinde seyrediyor. Redmi Note 13 serisi global pazarda hem 4G hem de 5G modelleri içerirken, Çin’de sadece 5G özellikli modellerle piyasaya sürüldü. Seri, Redmi Note 13 5G, Note 13 Pro 5G ve Note 13 Pro+ 5G olmak üzere üç modelden oluşuyor.
Redmi Note 13 5G, serinin en uygun fiyatlı seçeneği olarak karşımıza çıkıyor. 6 GB + 128 GB modeli için 1,199 yuan (yaklaşık 169$) başlangıç fiyatına sahip bu cihaz, 120Hz yenileme hızına sahip 6.6 inç OLED ekran, 108MP ana kamera ve MediaTek Dimensity 6080 yonga seti gibi özelliklerle donatılmış. Arka tarafta 108MP’lik çift kamera kurulumuna sahip olan bu model, 5000mAh kapasiteli bir batarya ve kutu içerisinde 33W’lık bir güç adaptörü ile geliyor.
Redmi Note 13 serisi, rekor satışlarla başarıya ulaştı
Redmi Note 13 Pro 5G ise 200MP ana kamera, 5,100mAh kapasiteli uzun ömürlü bir batarya ve 67W hızlı şarj desteği sunuyor. Snapdragon 7s Gen 2 yonga seti ile güçlendirilen bu model, çoklu görev ve oyunlar için güvenilir bir performans sunuyor. Note 13 Pro 5G’nin başlangıç fiyatı Çin’de 8 GB + 128 GB için 1,499 yuan (yaklaşık 211$) olarak belirlenmiş.
Serinin amiral gemisi konumundaki Redmi Note 13 Pro+ 5G, premium kıvrımlı bir AMOLED ekran, 4x optik zoom özelliğine sahip çok yönlü 200MP ana kamera ve hızlı MediaTek Dimensity 7200 Ultra yonga seti ile dikkat çekiyor. 5000mAh kapasiteli bataryası 120W hızlı şarj desteği ile hızlı bir şekilde şarj oluyor. Note 13 Pro+’ın başlangıç fiyatı Çin’de 12 GB + 256 GB için 1,999 yuan (yaklaşık 281$) olarak belirlenmiş.
Xiaomi’nin bu başarılı serisi, teknoloji severler arasında yüksek bir memnuniyet oranı ile öne çıkarken, sunduğu yenilikçi özellikler ve uygun fiyat politikası ile de dikkatleri üzerine çekiyor. Çin pazarında 5G özelliklerine sahip bu modellerle rekabette önemli bir yer edinen Xiaomi, kullanıcı deneyimini sürekli geliştirmeye odaklanarak müşteri memnuniyetini artırmayı hedefliyor.